جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97
نوشته شده توسط : تله مشاور

جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری، ممکن است برای بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 97، یک ترس و واهمه بزرگ باشد که در صورت جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97 چه کنم؟ و آیا اصلا دیگر برای جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97 راهی برای ثبت نام در کنکور سراسری هست یا نه؟گروه مشاوران ما از آنجا که با این ترس های بزرگ دانش آموزان که در سال کنکوری بودن این دانش آموزان نگرانی ای را بر استرس های آنها اضافه می کندکاملا آشنا هستند، تصمیم گرفتند در این مقاله نگرانی داوطلبان کنکور سراسری 97 را کاهش دهند. قبل از هر چیز به شما داوطلبان کنکوری عزیز می گوییم که اگر از ثبت نام کنکور سراسری 97 جا مانده اید نگران نباشید، برای شما هنوز هم راهی وجود دارد.

 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97

در صورت جا ماندن از ثبت نام کنکور سراسری 97، دو راه حل پیش روی داوطلبان کنکور سراسری 97 است

 

اول ) اینکه سازمان سنجش معمولا در اسفندماه یک فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری به داوطلبان کنکور سراسری می دهد. زیرا دو دسته داوطلب ممکن است در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 ثبت نام خود را انجام نداده باشند

دسته اول داوطلبانی که دیپلم خود را در زمان ثبت نام هنوز دریافت نکرده اند اما تا پایان بهمن ماه یعنی تا 30/11/96 دیپلم خود را دریافت می کنند. با یک مثال این مطلب را برای شما روشن می کنم: فرض کنید دانش آموزی در امتحانات خرداد و شهریور نتواند همه دروس سال سوم دبیرستان خود را بگذراند به این دانش آموز طبق قوانین فرصت داده می شود تا در دوره پیش دانشگاهی ثبت نام کند به شرط آنکه دروس مانده سال سوم دبیرستان خود را تا تاریخ 30/11/96 با نمره قبولی بگذراند. از آنجایی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری97  این دسته از داوطلبان کنکور سراسری 97 هنوز تعیین تکلیف نشده اند نمی توانند در کنکور سراسری ثبت نام کنند اما بعد از پایان بهمن ماه از آنجا که تکلیف این دسته از داوطلبان معلوم می شود که آیا می توانند در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند یا خیر؛ سازمان سنجش فرصتی را در اسفند ماه برای این دسته از داوطلبان کنکور سراسری اعلام می کند.دسته دوم داوطلبانی که به هر دلیل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 از ثبت نام جامانده اند. این دسته نیز از این فرصت می توانند استفاده کنند و ثبت نام خود را انجام دهند.

 

  دوم) اگر داوطلب در زمان فرصت مجدد در اسفند ماه هم جا بماند و ثبت نام در کنکور سراسری 97 خود را انجام نداده باشد. در آن صورت نیز باز راهی وجود دارد.

 

این داوطلب کنکور سراسری 97 می تواند از طریق سایت سازمان سنجش درخواست خود را برای ثبت نام ارسال کند. معمولا سازمان سنجش ظرف مدت 48 ساعت به درخواست شما پاسخ می دهد.

 

اگر برای ارسال درخواست خود دچار مشکل شده اید و نمی دانید که باید این درخواست خود را چگونه پیگیری کنید؛ زمان را از دست ندهید و هر چه سریعتر ثبت نام خود را انجام دهید!!!!

 

در صورتی که برای ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش با مشکل برخورد کردید از افراد خبره ما بخواهید تا شما را کمک کنند. برای تماس با افراد خبره در این زمینه کافیست از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید!!!!!!!

 

برای مشاوره جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از  طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: جاماندگان ثبت نام کنکور سراسری 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: فرصت مجدد برای جاماندگان ثبت نام کنکور , مهلت مجدد برای جاماندگان از ثبت نام کنکور سراسری سال 97 ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: